Výstavní premiéra po štěňátkách

Protože byla mezinárodní výstava psů tak blízko (České Budějovice), tak jsem neodolala a přihlásila Locy. Měla jsem trochu obavy, protože všichni nás strašili, jak bude po štěňátkách totálně bez chlupů. Nevěřila jsem, že to bude zrovna Locyky případ, protože ještě nikdy nebyla až tak moc vylínalá, má podle mě kvalitní srst, která ikdyž je jí méně, tak vypadá stále dobře. Samozřejmě trochu líná, ale není to nic strašného. Takže to náš případ naštěstí nebyl a to potvrdila i paní rozhodčí v kruhu, protože jsme si s Locy vyběhaly Výbornou 2 Res.CAC :-) Až tak dobré umístění jsem tak brzo po štěňátkách opravdu nečekala a mám z toho obrovskou radost! Koncem října jsou ještě dvě výstavy blízko (Praha), takže snad i tam se nám zadaří :-) Držte palce!


MVP České Budějovice
8.10.2016
Rozhodčí: Ridarčíková Gabriela (SK)
Třída otevřená
V2 Res.CAC
Posudek: Dobrý formát, pěkná hlava, dobrý výraz, trošku volnější horní linie, korektní hloubka hrudníku, dobře zaúhlená, pěkný pohyb.