Zpět do kondice

Už dlouho jsem tak trochu pokukovala po canicrossu. Moc se mi tento sport líbí.Taky jsem občas chodila běhat s Locykou, ale ta běžela na volno.A tak nadešel ten správný čas a koupila jsem si sedák a vodítko s amortizérem. Postroj máme zatím jen obyčejný, uvidíme, jak nám to spolu půjde a pak pořídíme určitě lepší. Našlo se pár lidí z Tábora a scházíme se dvakrát do týdne na trénink. Zatím jsme obě takové pomalejší, ale snažíme se :-) No a aby byla nějaká ta motivace, tak jsem nás s Locy přihlásila na závody canicrossu v Týnu nad Vltavou 9.10.2016. Tak se těším, až zažijeme, jak to na takových závodech chodí a potkáme se s dalšími pejskaři. Budeme nejspíš poslední, ale to nevadí, hlavní je se zúčastnit ;-) Tak nám držte palce!

                                                                                                                                             Ally & Locy